Terugblik studiedagen, Schaaktoernooi, Informatie familiepakket, Studio Lidwina

De studiedagen stonden in het teken van het delen van je succesen met je collega's en het aanbod aanscherpen op basis van de
speerpunten: Rekenen, Taal, Pedagogisch klimaat en het organiseren van het aanbod van de meerkunners in de klas.

Wij hebben ook (heel spannend en nieuw) een collectief functioneringsgesprek gevoerd.

In deze gesprekken hebben wij gekeken wat we voor elkaar kunnen betekenen in de verdere uitvoering van onze eigen persoonlijke ontwikkeling.

Het waren zeer leerzame studiedagen.

VAKANTIE

Een studiedag voor de start van de vakantie en een studiedag na de vakantie... Mazzel!!
Wij hopen dat jullie een fijne lange week hebben gehad en goed uitgerust zijn voor de komende spannende weken.

AARDBEVING TURKIJE EN SYRIË

Wij zien de verschrikkelijke gevolgen van de aardbeving die Turkije en Syrië heeft getroffen.

We hebben ook collega’s, leerlingen/ouders, waarvan ouders, familie, kennis en/of vrienden leven in deze regio’s. Zij zijn direct getroffen door gevolgen van de aardbeving. Wij leven mee met deze collega’s en leerlingen/ouders.​​​​​​​

SCHAAKTOERNOOI

Op 12 februari was de voorronde (Amsterdam Oost, Zuid Ooost en Diemen) van het basisschoolschaakkampioenschap. Er deden 44 teams aan mee waarvan de eerste 7 teams door mogen naar de volgende ronde.

Team Lidwina belandde op plek 6 en is dus door! Op 26 maart gaan ze dus naar het Halve Finale van het Groot-Amsterdamse
Basisscholenschaakkampioenschap.
Wie zijn onze toppers?
Mijne Huijbers en Joshua Schlosser uit groep 8
Rem Geurts uit groep 7 en Jaap Huijbers uit groep 6

FAMILIEPAKKET

De gemeente Amsterdam biedt voor ouders die minder te besteden hebben ondersteuning.

Klik op de link voor meer informatie.

STUDIO LIDWINA

studio Lidwina display

De schoolkrant is een feit! Hoera, hoera!
Onze complimenten naar de kinderen en de ouders die hieraan hebben meegewerkt. Wat is het prachtig geworden.
Wij zijn al nieuwsgierig naar de volgende editie.

Bij deze ook de digitale versie.

Via deze link kom je direct bij de meest recente jaarkalender, waarop alle belangrijke data staan voor het komend schooljaar.

P.S. Als je vragen het, dan kun je altijd even een afspraak met ons maken. Wij maken graag tijd voor je.