Gastvrije school in Amsterdam Watergraafsmeer

De Lidwinaschool is een buurtschool voor kinderen van 4 t/m 12 jaar. Een gastvrije school in Amsterdam Oost/Watergraafsmeer met twee locaties : Hof en Hoeve. Het is een basisschool waar kinderen, medewerkers en ouders zich vertrouwd en thuisvoelen.

Kinderen leren bij ons lezen, spellen, schrijven en rekenen. Daarnaast is er continu oog en aandacht voor de brede ontwikkeling. We hebben oog voor de groepsdynamiek maar ook voor het individu.

Elk kind mag bij ons zichzelf zijn. Onze school biedt een veilig klimaat waar zowel gelachen als gehuild mag worden.

Op de website van Scholen op de kaart vind je informatie over alle scholen in Nederland. De gegevens zijn afkomstig van DUO, de Inspectie van het Onderwijs en de school. Onze school staat hier vermeld.