Zomerfeest, verlof aanvraag,vakantierooster, gevonden voorwerpen, schoolplan

Zomerfeest

Deze feestelijke dag stond natuurlijk al bij iedereen van de Lidwina met stip in de agenda. Het weer heeft meegewerkt, leuke optredens van de leerlingen, leerkrachten en ouders. Het biertje stond koud, een verfrissend raketje, heerlijke risotto.. en ga zo maar door.
Kortom, het was weer een geslaagd Zomerfeest!

Onze dank is groot naar de oudervereniging, hulpouders en iedereen die er was voor de geweldige sfeer.

Verbouwing, hoofdgebouw locatie Hof

Yes, de verbouwing zit er bijna op en in de vakantie wordt het hoofdgebouw opgeleverd. De groepen 5-6-7 komen dan in dit gebouw. Benieuwd? Kom na de vakantie een kijkje nemen!

Verlof aanvraag

Kinderen zijn verplicht om naar school te gaan. Natuurlijk zijn er uitzonderingen en mag je soms extra verlof aanvragen. Hier zijn heldere regels voor. Lees hier wat wel en niet mag binnen de leerplicht.

Extra verlof moet je altijd schriftelijk aanvragen. Het formulier is verkrijgbaar bij de administratie of hieronder te downloaden. Je kunt het inleveren bij de conciërges of scannen en mailen naar het secretariaat: stlidwina.verlof@askoscholen.nl

Formulier Verlof vakantie

Zomervakantie

Vr 19 juli 2024

Vr 30 aug 2023

Alle andere activiteiten staan in onze agenda.

Gevonden voorwerpen

Er ligt behalve brillen, sleutels, een grote bak gevonden voorwerpen op beide locaties. Wij willen graag dat jullie komen kijken of daar nog iets van jullie kinderen tussenzit.

Amsterdam Ramp Jam - Skateboard Event

Een Skateboard Event met gratis clinics voor alle leeftijden!
Vrijdag 1 en zaterdag 2 september is het Amsterdam Ramp Jam in het Flevopark.

Muziek, clinics, food & drinks en heel veel skateboardactie tijdens dit uniek event.
Jonge rippers, Dutch legends en internationale skateboarders gaan tot het uiterste op de beste outdoor Vert ramp van Nederland! Twee dagen vol verticale gekkigheid met een fantastische sfeer!

Kom langs, iedereen is welkom, geniet en word onderdeel van deze skateboard contest waar alles in het teken staat van gezelligheid en inclusiviteit.

Entree is gratis!

Afscheid groep 8

zwaai.jpg

Groep 8 is bezig met de laatste week van hun basisschooltijd.

Maandag start de eerste musical voor groep 8 en donderdag 20 juli worden alle kinderen feestelijk uitgeveegd. Dit gebeurt om 11.00 uur.
Fijn dat jullie leerlingen zijn geweest van de Lidwina. We wensen jullie allemaal het allerbeste toe. Veel succes en veel plezier in het voortgezet onderwijs. Het ga jullie goed!

Schoolplan 2023-2027

Afgelopen jaar hebben we met het team nagedacht waar we voor staan, wat we willen versterken en wat onze leerlingen willen bieden.
Het schoolplan is voorgelegd aan de MR en het schoolbestuur en zij hebben instemming verleend.
Een samenvatting vind je hieronder op de poster!

schoolplan poster

Vertrekkende collega's/verwelkomen nieuwe collega's

We nemen dit jaar afscheid van collega's om uiteenlopende redenen. Birgit, Rian en Els gaan met pensioen. Macs, Michelle Vissers, Ellen en Sabine slaan hun vleugels uit en gaan ergens anders werken. We wensen hen veel succes en geluk!
De formatie is rond en hebben we al gedeeld. Cherish, Britt, Monique en Fatima komen ons team versterken, welkom!

Bijna einde schooljaar    vakantie.jpg

Het schooljaar is bijna voorbij. Het was opnieuw een bijzonder schooljaar.

Voor de andere kinderen een 'gewone' schoolweek en de laatste van dit schooljaar. En dan - donderdag 20 juli - vakantie!

Voor velen is de zomer dé tijd van het jaar. Warm weer, geen school en voor sommigen een fijne vakantie in binnen- of buitenland. Dat laatste, vakantie, maakt kinderen gelukkiger blijkt uit onderzoek. Maar ga je niet op vakantie, wees dan niet getreurd. De gemeente Amsterdam vult de stad deze zomer weer met gratis of grotendeels vergoedde activiteiten! Er zijn onvergetelijke evenementen, zoals speciale vakantiekampen, de Urban Sports Week en voetbaltoernooien. En vergeet niet dat de meeste partners die het hele jaar door op de pleinen staan met hun jongeren ook leuke activiteiten kunnen gaan doen. Welzijnspartner Dynamo organiseert veel culturele activiteiten dus zo is er voor ieder wat wils. Al met al: De gemeente Amsterdam, en natuurlijk ook in Oost, doet er zoveel mogelijk aan om iedere Amsterdammer een onvergetelijke zomer te geven! Meer info vind je hier.

Wij wensen jullie een goede zomervakantie toe! Dank voor alle betrokkenheid en vertrouwen dit schooljaar!

Lekker bijkomen, opladen en vooral genieten.

Team Lidwinaschool