• Berichten

Dé theatervoorstelling van de Kinderboekenweek voor kleuters!

20201006 105623

20201006 141050

20201006 141013

Groot applaus!

De kleuters zijn het enthousiaste publiek bij Robbie & Roef. En dat is erg belangrijk tijdens een voorstelling. Soms moet je lachen om iets grappigs en soms griezel je juist bij iets engs. En om te laten horen dat je tevreden bent ga je ‘applaudisseren’. Pas na afloop natuurlijk, niet tijdens het spel.

Robbie en Roef zijn een tweeling. Mensen met oude ogen zien dat meestal niet zo goed, maar voor de tweeling is hier geen twijfel over. Ze hebben dezelfde kleding, een geheime groet, kunnen alle twee goed fantaseren, vinden dezelfde dingen leuk en ze hebben hun eigen taal.

Maar is bij tweelingen echt altijd alles hetzelfde? Wanneer ben je eigenlijk een tweeling? Als je dezelfde kleur haar hebt? De kinderen zijn er niet helemaal uit, maar één ding weten ze wel, dit was leuk en grappig en daarom kregen Robbie en Roef een daverend applaus. Met dank aan De Rode Loper op School.