Dit is een nieuw initiatief door en vóór ouders die meer willen doen voor school. Een plek waar ouders samen met kinderen en school ondernemen. Een schoolkrant door kinderen, activiteiten in de pauze en wie weet wat nog meer? Ontdek wat bij je past en draag bij aan een bruisende schooltijd.

Zo kun je meehelpen:

• Deel (vrijblijvend) je talent. Van knutselaar tot regelaar, Studio Lidwina is op zoek naar ouders. Meedoen aan projecten kan vanaf 2 uur per schooljaar.
  • Doneer en steun projecten financieel

Studio Lidwina is een initiatief vanuit Stichting Lidwinaschool. Meer informatie vind je straks op de eigen website van Studio Lidwina.

Hoera! Met een kleurrijke voorpagina is de eerste schoolkrant een feit. De kinderen, leerkrachten en het ouder redactieteam van Studio Lidwina, iedereen heeft hard gewerkt! De krant laat goed zien wat Studio Lidwina doet: ideeën voor een bruisende school werkelijkheid maken.

Veel leesplezier!

Anne Weijs (voorzitter), Koen Advokaat (penningmeester), Stella van der Baan (secretaris) vormen het bestuur van Stichting Lidwinaschool. Deze ouder stichting is onafhankelijk van school en wordt gecontroleerd door de Medezeggenschapsraad.