Kerst op de Lidwina, Kerstborrel, Voedselbank, Kerstkoor, Kersttrui, Kerstdiner

Afbeelding1 kerst copy

Beste ouders/ verzorgers,

Sinterklaas hebben we met z’n alle uitgezwaaid en meteen heeft de kerst zijn intrede op school gemaakt. De school en de klassen zijn weer mooi versierd met dank aan de oudervereniging en de leerlingen.

Eindelijk mogen wij na 2 jaar het kerstfeest als vanouds vieren in de kerk en genieten van het kerstdiner op school!

Kerst op de Lidwina

Maandag 19 en dinsdag 20 december
Kerststallententoonstelling in de Hofkerk

Woensdag 21 december
Kerstviering in de Hofkerk
- Onderbouw (groep 1 t/m 4): 8.45-9.15 uur. Wilt u uw kind zelf brengen naar de kerk. Graag de fiets van uw kind alvast op de Hoeve zetten en niet meenemen ivm het teruglopen.
- Bovenbouw (groep 5 t/m 8): 10.15-11.15 uur

Ouders zijn van harte welkom (wilt u wel achterin de kerk plaatsnemen aub).

Kerstdiner Hoeve
- inloop: 17.00 uur
- diner: 17.15-18.30 uur

Kerstdiner Hof
- inloop: 17.15 uur
- diner: 17.30-18.45 uur

Kerstborrel
Wanneer de kinderen genieten van een heerlijke kerstdiner, u bent van harte welkom op ‘de kerstborrel voor grote mensen’, die door de Oudervereniging wordt georganiseerd.
Deze kerstborrel zal tot 18.30 uur duren bij de Hoeve en tot 18.45 uur bij het Hof.
Volgens de traditie zullen er ook weer ouders voorafgaand aan het kerstdiner gezellig liedjes zingen op de pleinen.

Komt allen tezamen!

Donderdag 22 december
Kersttrui dag: We zien graag de kinderen in hun leukste kersttrui op school.

Voedselbank
Over de scholenactie van de Voedselbank heeft u vorige week via Parro al bericht ontvangen met alle informatie. De eerste kratten zijn al gevuld!

Als u meedoet, kunt u deze op school inleveren tot donderdag 22 december.

Wij wensen u en elkaar alvast mooie en vrolijke weken toe!

Vakantie

Op vrijdag 23 december is de school gesloten en begint de kerstvakantie. We zien graag iedereen weer terug op maandag 9 januari.

We wensen u alvast fijne feestdagen en een goed 2023!

Met vriendelijke kerstgroet,

Team Lidwinaschool